Ga naar inhoud


Geluid en beeld niet syncro in de app


Edwin

Aanbevolen berichten

Vroeger nam ik veel op om later te bekijken. Tegenwoordig gebruik ik de app van TV Vlaanderen om gemiste programma's te bekijken. Ik stream die dan via een Chromecast Dongle naar de TV vanop mijn gsm. Maar ik merk dat het geluid vaak niet synchroon loopt met het beeld. Net nu de tafel van vier aan het zien van Play 4. Denk een tweetal seconden dat de klank voor loopt op het beeld. Nog iemand die daar last van heeft. Ik gebruik de nieuwste model van Chromecast.

Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites


22 hours ago, Edwin said:

Vroeger nam ik veel op om later te bekijken. Tegenwoordig gebruik ik de app van TV Vlaanderen om gemiste programma's te bekijken. Ik stream die dan via een Chromecast Dongle naar de TV vanop mijn gsm. Maar ik merk dat het geluid vaak niet synchroon loopt met het beeld. Net nu de tafel van vier aan het zien van Play 4. Denk een tweetal seconden dat de klank voor loopt op het beeld. Nog iemand die daar last van heeft. Ik gebruik de nieuwste model van Chromecast.

Edwin

Je hebt dus de witte chromecast met de aparte witte afstandsbediening? Daar kan je ook de app direct op plaatsen.

Als het de oude zwarte chromecast is weet ik het niet, die heb ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...