Ga naar inhoud


kan microsoft outlook niet installeren op android


Hendeson

Aanbevolen berichten

Zoals ik in m,n hoofdlijn al aangaf lukt het mij niet om microsoft volledig te installeren op mijn Samsun Galaxy j4+ , mijn provider is tele2 en heb de gegevens die ik nodig heb van mijn outlook ook van microsoft overgenomen van mijn desktop op mijn samsung , na vele keren mislukt heb ik een vriend berijd gevonden om eens te komen kijken die heeft na een uur outlook erop weten te zetten op mijn samsung maar kon geen contacten toevoegen , hij vertelde dat dat tijdens de installatie gevraagd  werd maar bij mij werd dat niet gevraagd , einde oefening  ben er zelf al twee weken mee bezig en ben nu echt ten einde raad . WIE KAN MIJ VERDER HELPEN , kan student aan huis aanvragen maar die rekenen € 50.00 per uur en € 9.50 voorrij kosten ..

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

Ben bij schunk geweest konden er niet direct uitkomen omdat ik van mijn provider een e-mail adres had gekregen en zelf heb ik een familie account dat is zo een 23 jaar geleden zo ingesteld dat alle berichten naar mijn eigen familie account via mijn provider naar mijn eigen account wordt doorgestuurd , uiteindelijk toch gelukt , ik kan versturen en ontvangen MAAR soms krijg ik een melding : 289 berichten

als ik dan mijn postvak in open blijkt dat ik maar acht of twaalf berichten heb , wie weet wat er verkeerd is gegaan schunk weet het niet  🤔🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Mooi zo, overigens ging het deze week ook bij de NOS journaals over de digitale vaardigheden van veel mensen die daarom meer hulp zoeken bij de bibliotheken.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/laaggeletterdheid/hulp-bij-verbetering-digitale-vaardigheden

 

Nu gaat het zeer zeker niet alleen over laaggeletterden die hulp zoeken en/of vragen, het gaat ook over middelbaar of hoger opgeleide mensen!

Het gaat ook over digitale aanvragen en meldingen zoals ik hier schreef

 

Voor de gein ben ik gisterenmiddag zelf ook eens naar de bibliotheek gegaan om hulp te vragen. Was toch in de buurt. Ik moest een nummertje trekken en had 18 mensen voor me maar het merendeel waren grijze wolven. Aan de receptie heb ik gevraagd wat het beste moment is om niet zo lang te hoeven wachten. Die fluisterde net na onze opening 's ochtends. ;)

 

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...