Ga naar inhoud


Android redmi en authentificatie


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Op een of ander moment vorige week ontstonden er drie problemen.

1 Vroeg in de morgen keek ik op mijn telefoon naar de ING app wegens een te verwachten afschrijving, pardoes klikte ik 3maal heel kort na elkaar op de vingerafdruk knop en toen kon ik niet meer inloggen!

2 De aanmelding met de PIN voor de app werkte ook niet meer.

3 Ik kreeg om 9:00 uur bericht van BEN (telefoon sim only) dat de netwerksnelheid was verhoogd, dat teste ik door even wifi op de telefoon uit te schakelen.

Daarna:

Om de ING app te actieveren ging ik naar de website mijn ING op de telefoon, probeerde de login en die werkte plots ook niet meer.

Dan volgen we alle advies over het opnieuw aanmelden, tja helaas telkenmale als ik die procedure met scannen van het rijbewijs trachtte af te ronden trad een onverwachte fout op.

 

Uiteindelijk heb ik dan maar een nieuwe login voor gebruikersnaam + wachtwoord aangevraagd via de pC. dat duurt normaal 5 werkdagen. Ook daar kwam een foutmelding naar voren. Geen Post ontvangen. Dus heb ik 5 dagen later opnieuw die nieuwe inloggegevens aangevraagd. Diezelfde dag lagen er dus twee brieven in de bus afijn gepoogd om de app opnieuw te installeren (advies ING support) op telefoon en toen was de google play store niet bereikbaar.

Dan maar via pC inloggen. Vette pech dat waren die van vorige week en omdat ik inmiddels een week later nogmaals de gegevens had opgevraagd was het wachtwoord dus al niet meer geldig. (logisch zou je denken)

 

Ik bellen en toen merkte de mevrouw van de support op; had u wel de wifi ingeschakeld?

Er daagde vaag iets en controleerde dat neen die staat uit (wegens 3 ).

 

Wat is dus de clou? Mevrouw ING zegt: bij het authentificatie proces van app en of login op de telefoon kun je niet zomaar via elke telefoon provider werken.

Dat is raar toch? ( maar voor sommige app's om TV te kijken was dat ook al opgevallen )

 

Wil je het eens proberen ben je zo een week verder om de nieuwe gegevens te ontvangen.

aangepast door Tonskidutch
pC

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...