Ga naar inhoud


updaten software philips tv


Wijn
Ga naar oplossing Opgelost door ceesv,

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Dat is ook mijn idee, waarom zou die software na 15 jaar plotseling de kleuren flets maken.

 

Deze tv is meer aan zijn levenseinde, of je gaat met een handvol onderdelen aan de slag.

Maar of dat economisch / technisch nog verantwoordt is?

 

In ieder geval kan @Wijn eerst eens kijken welke software versie op dit moment op die tv staat en of die software uit 2010 nieuwer is.

Hij dient dan wel even verder te kijken op de door Steve aangegeven link, die software upgrade is te downloaden wanneer je even verder leest.

 

Om zeker te zijn even het bestand gedownload, het is nog steeds beschikbaar!

 

image.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 2-10-2023 om 09:59, Steve zei:

Bestand uitpakken en op een usb stick zetten. dan de tv aanzetten.

 

View support for your LCD TV 37PFL5603D/10 | Philips

Het is me uiteindelijk gelukt. Of het beeld echt beter is moet ik nog nakijken omdat ik tv op een andere plek moet aansluiten.  Bedankt alvast. Ik probeer dit even op zo, n manier omdat het niet zo veel moeite is. Ik begrijp dat er ook een ion kapot kan zijn. Als dat zo is gaat ie naar de stort. Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-10-2023 om 14:11, Wijn zei:

Het is me uiteindelijk gelukt. Of het beeld echt beter is moet ik nog nakijken omdat ik tv op een andere plek moet aansluiten.  Bedankt alvast. Ik probeer dit even op zo, n manier omdat het niet zo veel moeite is. Ik begrijp dat er ook een ion kapot kan zijn. Als dat zo is gaat ie naar de stort. Bedankt

Iedereen bedankt voor de inbreng. Update gelukt maar geen resultaat.  Gaat naar de stort

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bedankt voor de melding!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...