Ga naar inhoud


Problemen met opslaan Hans Kanalenlijst - Rotating


ReOke

Aanbevolen berichten

ReOke  30-09-2023

Wie kan en wil me helpen ?  Waarvoor dank.

Ik beschik over een Dreambox DM 920  ( geen clone ) met ingebouwde DVB S2X Multistream Dual Tuner.

In de DM 920 is bij aankoop het Image open pli 6. opgeslagen ( vermoedelijk een “home build”)

Ik kijk enkel naar FTA kanalen en heb géén betaalzenders, noch maak gebruik van Providers.

Onlangs zijn de Plugins “Settings, picons, skincompnents en security” uit het programma open pli 6. verdwenen, waardoor géén “Hans kanalenlijst – Rotating”meer kan ingebracht wordezn met Dreamset 2413x64.

Bij voorgaande vernieuwingen van de kanalenlijst lukte dit wel, maar telkens werden meerdere dezelfde kanalen opgeslagen. Soms bij oproep  van de opgeslagen Satellieten kwamen dezelfdez Satellieten 2 x voor  en bij heropvraag was het terug een normale weergave!

Niettegenstaande die mankementen gaf de TV een quasi perfect beeld op mijn Samsung UE49MU6470 UHD 4K TV.

Kan iemand me helpen om die ontbrekende Plugins terug in het open pli6. programma te brengen, of moet een beter werkende, latere pli versie ingebracht worden, met woordje uitleg hoe dit moet gebeuren ?

Ik richt mij o.a. tot Alex 1970 , verwoed Hobby man, die mijns inziens zou kunnen helpen.

Die heeft een DM920 UHD metopen pli versie 8.1

In bijlage screenshots van de nog “aanwezige Settings” en screenshot van “Uw ontvanger”.

Beschikbare plugins  Settings van vóór verdwijningPICT 9150..JPG

Spec's uw ontvanger PICT8414  .JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites


Officieel zijn er geen Openpli images voor de DM920.

 

Het geen jij gebruikt is een openPli aangepast door iemand, zodat die werkt op de DM920.

OpenPli6 is ook al een oudje. Ze zitten ondertussen al aan 9.

 

Of je gaat op zoek naar een recentere versie met daarin de links naar de servers voor de downloads of je zet de lijst er manueel in met bv dreaamset.

 

Je stelt dreamset of een ander programma in zodat die verbinding kan maken met je box.

Je download ergens een recente lijst (kijk bij openPli), opent deze met dreamset en stuur hem naar je box.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...