Ga naar inhoud


via geschiedenis terug zoeken.


MrDish

Aanbevolen berichten

Hallo leden,

soms , als je aan de zoeken bent op het Internet of op een Site denk je wel is ,waar zag ik dat ook alweer.

dan is geschiedenis op de Pc een uitkomst. Klik je op Geschiedenis via de 3 puntjes rechts boven in de hoek 

( een optie) ,dan zie je heel veel (bij mij althans)  Site`s en tijden wat je bezocht hebt .Top

Nu kun je nog specifieker   gaan zoeken met tijd en datum . Ook top.

Nu heb ik een vraag : Is er een mogelijkheid  wat je bij Geschiedenis ziet ,om te zetten in foto`s zodat je meteen kunt zien ,die of dat zoek ik

Want nu wordt het Gissen  van : welke was het ook alweer en hoe laat heb ik dat ook alweer gezien.

Hoop dat  jullie het begrijpen wat ik bedoel,

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites


neen op dit moment kun zul je alleen met de geschiedenis een URL kunnen openen bij de browser geschiedenis

 

en bovendien zouden afbeeldingen heel wat extra gigabytes op je gebruikersprofiel in C:/Gebruikers veroorzaken waarmee je Systeemschijf zwaar belast wordt

Een en ander hangt ook af van welk OS en welke PC je gebruikt

je kan beter een notepad gebruiken en die url's of links met korte omschrijving opslaan.

 

 

aangepast door Tonskidutch

Smile

Nat King Cole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 3-2-2024 om 12:11, Tonskidutch zei:

neen op dit moment kun zul je alleen met de geschiedenis een URL kunnen openen bij de browser geschiedenis

 

en bovendien zouden afbeeldingen heel wat extra gigabytes op je gebruikersprofiel in C:/Gebruikers veroorzaken waarmee je Systeemschijf zwaar belast wordt

Een en ander hangt ook af van welk OS en welke PC je gebruikt

je kan beter een notepad gebruiken en die url's of links met korte omschrijving opslaan.

 

 

Heb het Gister ( bij stom toeval) gevonden ,wat ik niet meer kon vinden.

Het stond bij Face-book ,en ik dacht en meende dat hij bij een andere verkoop site zag staan.

Op gelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...