Ga naar inhoud


Te geef: TVii DVB-S/2 PCI kaart(en)


Adriaanvn

Aanbevolen berichten

Er zijn hier TWEE TVii DVB-S/2 PCI kaarten blijven liggen. Het gaat om model S464, met een ouderwetse PCI interface (dus geen PCI express). Compleet met low-profile bracket, afstandsbediening met 'eigen' IR ontvanger aan een kabeltje). Er is Linux ondersteuning; Windows zal wel niet (meer) werken.

 

Eén is nog gesealed, de ander is gebruikt. Een beetje jammer om weg te gooien - wie wil ze gratis hebben (nou ja, tegen de verzendkosten)?

 

 

image.jpeg.15ea5ef984670846ed47cd27d4867f33.jpeg

 

image.jpeg.a1d9194fce03b61223a91c7cdffadb84.jpeg

 

image.jpeg.bdd796e72aaa8aec637369779e4e6905.jpeg

  • Like 1

Ben overgestapt naar TV kijken via internet. Tot een paar jaar geleden: Xtrend ET4300 ontvangers met OpenPLi en een Linux NFS server voor opnames; daarvoor: DVB-S/2 kaarten met opensasc-ng op MythTV (een Linux PVR); begonnen met Nokia MediaMaster 9500s en dBox2.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb die ook gehad, en met alternatieve software die je moest kopen, kon je de sleuteltjes van je Linux box thuis halen.

Is dat HD. Of nog sd?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is DVB-S/2. En dus HD. (volgens mij).

 

Ik begrijp niet wat je bedoelt met "Alternatieve software die je moest kopen" - ik ben een Linux gebruiker en betaal zelden voor software. Op MythTV (waarvoor ik de kaarten ooit kocht) kun je cardsharen middels OScam en sasc-ng (als je dat iets zegt). En ja, het is mogelijk om een smart-kaart in een DVB-S/2 box te steken en dan met OScam die smart-kaart te delen met 'iets' dat deze satelliet ontvangers aanstuurt.

Ben overgestapt naar TV kijken via internet. Tot een paar jaar geleden: Xtrend ET4300 ontvangers met OpenPLi en een Linux NFS server voor opnames; daarvoor: DVB-S/2 kaarten met opensasc-ng op MythTV (een Linux PVR); begonnen met Nokia MediaMaster 9500s en dBox2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...