Ga naar inhoud


Rebox 4220 hd: zenderlijst updaten


gonnerke

Aanbevolen berichten

Hallo, via chat gpt heb ik een mooie samenvatting gevonden over hoe ik de zenderlijst op deze rebox moet laten updaten. Mijn vraag is of alle foute kanalen zonder signaal automatisch vervangen worden door de juiste kanalen. Ik ben namelijk volledig blind en zou graag weten of ik me nog kan baseren op de nummering van de zenderlijst die op de site van tv-Vlaanderen staat. Anders wordt het wel heel erg lang zoeken naar het juiste kanaal. Thx.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Tja,de vraag is wat voor een kanalen lijst jeop dit oment in je ontvanger hebt zitten?

 

De Rebox kan een TVV of Canaldigitaal fastscan lijst laden, daarvan zal de zendervolgorde niet veranderen.

Ga je een satelliet scan doen, zal de lijst wezenlijk anders van volgorde worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, dank voor de reacties. Wat is lcn? Het is dus niet zo dat als ik een satellietscan doe alle zenders met de foute frequenties automatisch worden vervangen door de zenders met de juiste frequenties? Vele zenders zijn de afgelopen tijd namelijk van codec veranderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...