Ga naar inhoud

network mount niet zichtbaar in opnames ( EGAMI Image )

Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo ,

sinds kort overgestapt naar Egami image  (10.6), op onze Vu+uno4kse .

in het vorige image (Vti) was een networkmount te zien in de opnamelijst,

in dit image krijg ik het niet voor elkaar...

iemand ??

thx

live long and prosper !

Geplaatst:

voor dat image moest je een bijdrage betalen en mss de vraag stellen in hun forum

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

• Oplossing
Geplaatst: (aangepast)

@lindberg

Ik kan me voorstellen dat er een paar onderdelen niet default opgenomen zijn om te kunnen mounten op externe opslag of netwerk apparatuur zoals je pC.

Soms zei men wel eens dat VTI overladen was met zaken die niet nodig zijn, nou dat blijkt nu dus. Je image heeft geen default support.

Met DCC_E2 kun je zien welke pakketten zijn geïnstalleerd.

aangepast door Tonskidutch
aan wie

Ti Sento

Mattia Bazar, Bob Siclar, Antonella Ruggiero

Geplaatst:
1 uur geleden, bellejt zei:

voor dat image moest je een bijdrage betalen en mss de vraag stellen in hun forum

betalen ? btw heb geprobeerd om daar te posten maar kan geen correcte categorie vinden ...

1 uur terug, Tonskidutch zei:

@lindberg

Ik kan me voorstellen dat er een paar onderdelen niet default opgenomen zijn om te kunnen mounten op externe opslag of netwerk apparatuur zoals je pC.

Soms zei men wel eens dat VTI overladen was met zaken die niet nodig zijn, nou dat blijkt nu dus. Je image heeft geen default support.

Met DCC_E2 kun je zien welke pakketten zijn geïnstalleerd.

thanx , duidelijk zoals altijd !

ik kan trouwens wel een netwerk mount aanmaken , zie hem alleen niet in de opnamelijst helaas

live long and prosper !

Geplaatst: (aangepast)

@lindberg, je opname lijst, daar in kun je naar een andere mount gaan dan de hdd

Hoe dat er uitziet in egami images kan ik niet achterhalen maar standaard is dat met de stuurpijltjes naar .. (dus dubbele punt) om in een andere directory / map te komen, bij nieuwere andere images moet je even kijken.

Dat heb ik me destijds ook al afgevraagd met andere images maar gevonden. Omdat ik nog steeds VTI gebruik ben ik die wissel naar een andere mount methode in OpenPli of OpenATV vergeten. Dat zal beslist iemand anders nog kunnen aanvullen. Ofschoon ik het wel heb beschreven op sat4all, lang geleden.

aangepast door Tonskidutch
  • Bedankt 1

Ti Sento

Mattia Bazar, Bob Siclar, Antonella Ruggiero

Geplaatst:

Hey 🙋

Oplossing gevonden: men moet aangeven wat de bovenste map begrenzing is in de instellingen,van de player, vervolgens verwijzen naar netwerkshare en voila het werkt 😍

• Like 1

live long and prosper !

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen