Zorba Geplaatst: 13 mei Geplaatst: 13 mei Hoe kan je deze ontvangen met een linux? Zorba VUDUO4kSE- VU Duo²- X-trend 4000
Mojo Geplaatst: 13 mei Geplaatst: 13 mei Wat is DZN? Welke Linux gebruik je? Mint, Manjaro, Peppermint.... You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Zorba Geplaatst: 13 mei Auteur Geplaatst: 13 mei DAZN zenders (Belgische voetbal zenders)enkel de 1 kan ik vinden 2 en 3 niet VU duo4kse met openpli 9.0 heb sateliet astra 23.5 afgezocht maar 2 en 3 niet te vinden ,kan ik wel vinden op de app Zorba VUDUO4kSE- VU Duo²- X-trend 4000
bellejt Geplaatst: 13 mei Geplaatst: 13 mei (aangepast) zitten ook niet op sat maar zijn streamings (belgie) .Zie hun website voor de uitleg 13 mei aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen