bellejt Geplaatst: gisteren om 12:01 Geplaatst: gisteren om 12:01 uitgegrijst betekend meestal dat er geen tuner beschikbaar is voor dat kanaal. Dus mss een verkeerde tuner instelling Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
satvet Geplaatst: gisteren om 12:54 Auteur Geplaatst: gisteren om 12:54 Ik ga het wel even allemaal nalopen, net de share naar de slaapkamer weer werkend gekregen. Kennelijk gaat het toch niet helemaal goed als je je box lange tijd (lees jaren) niet update, box loopt nu een stuk sneller. Maar samenvattend het probleem met DCC: met root/dreambox, DCC logt aan, beide groen, eerst valt telnet uit, FTP werkt niet en vraagt user/wachtwoord en loopt vast. met blanco, logt niet aan, vraagt direct naar inloggegevens met welk ww of user anders dan standaard dcc loopt vast. Maar nu gelukkig opgelost, tijd voor wat anders, heeft weer genoeg tijd gekost. 😉
Tonskidutch Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden (aangepast) DCC_E2 versie 2.40 loopt hier nooit vast, maar dat terzijde. Dus controleer even vie via het Vu+ menu of je wachtwoord wel klopt en anders stel een nieuw in en edit dan ook voor verbinding in DCC_E2 het desbetreffende wachtwoord. >case sensative< dus groot of kleine letters 21 uren geleden aangepast door Tonskidutch Smoke On The Water Deep Purple
satvet Geplaatst: 16 uren geleden Auteur Geplaatst: 16 uren geleden Is bij mij al die jaren ook nooit vastgelopen, maar met het image was duidelijk van alles mis, wrs door wat verouderde plug ins die op de achtergrond meedraaiden want allerlei functies zijn nu een stuk sneller. Eén daarvan was Fritzcall, draaide wel mee maar gaf geen meldingen op scherm. Ook het terugzetten naar fabrieksinstellingen, wat toch echt alles had moeten wissen, had geen enkel effect. DCC bleef met name hangen bij het inlezen van directories, gele balk in beeld met tekst. Ook al zegt OpenPli het wachtwoord leeg te laten, toch staat het standaard op root en dreambox, iets wat ik nog bij geen enkele van mijn 5 of 6 boxen heb gewijzigd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen