Beheerder Michel Geplaatst: 19 uren geleden Beheerder Geplaatst: 19 uren geleden Zijn hier toevallig Jura kenners? Een tijdje geleden is onze machine voor onderhoud weg geweest en sindsdien loopt de combi-uitloop veel te soepel waardoor die alleen in de uiterst bovenste stand blijft 'hangen'. Alles tussen helemaal onderaan en helemaal bovenaan eindigt in de vrije val naar beneden. Het lijkt erop dat het veermechanisme op de geleiders te los zit, althans ik vermoed dat het met een veermechanisme werkt. Uiteraard komt het niet door het onderhoud, dus wil ik zelf kijken of ik het op kan lossen. Iemand hier ervaring mee en een goede tip? Ik denk dat ik handig genoeg ben om het zelf op te lossen, al dan niet met wat hulp Ja, ik heb het speciale ovale sleuteltje om m open te maken. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Ik heb hem zelf niet opengemaakt, maar één goede vriend van mij zegt dat het niet met een veermechanisme werkt maar met één snaar en twee wielen. Dan zal de snaar geleden hebben bij dat onderhoud of een verkeerde snaar gebruikt zijn. Mission Acomplished Lalo Schifrin
Beheerder Michel Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Beheerder Geplaatst: 5 uren geleden Kan het eventueel ook zijn dat er vet op die snaar of geleider gekomen is? Bij het onderhoud is namelijk niet aan dat deel gewerkt volgens de persoon die het onderhoud uitgevoerd heeft. Kan jouw vriend eventueel vertellen hoe je het voorste deel open maakt? Het deel waar dat mechanisme zit. Ik kan namelijk alleen filmpjes vinden hoe je bij de zetgroep komt en die is mooi schoon Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Uh sorry helaas niet die zit aan boord bij de Marine op dit moment. Mission Acomplished Lalo Schifrin
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden appje sturen kan ook niet wegens hun opdracht Mission Acomplished Lalo Schifrin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen