rovapo Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden Na een lange tijd afwezig te zijn geweest, zijn we weer naar Zuid-Frankrijk vertrokken (Narbonne) en ga ik mijn dish welke ik voorheen heb gebruikt om de UK zenders te ontvangen weer plaatsen, op een ander huis. Mijn vraag. Hoe is momenteel de ontvangst van de vrij te ontvangen UK zenders? Gegroet, rovapo
Sprietje Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden (aangepast) De zenders op de Astra 28,2 Europabeam zul je zonder problemen kunnen ontvangen maar je wilt natuurlijk ook de zenders op UK-Spotbeam ontvangen zodat je de zenders BBC, ITV, Channel 4 enz. kunt ontvangen. Nou, dat zal niet meevallen. Daar heb je toch wel een schotel voor nodig van ongeveer 1,5 meter. 19 uren geleden aangepast door Sprietje
rovapo Geplaatst: 6 uren geleden Auteur Geplaatst: 6 uren geleden Dankjewel voor de uitleg. 10 jaar geleden had ik een goede ontvangst van de Engelse zenders in Bize-Minervois, Zuid-Frankrijk met een schotel van 1,5 meter. Waarschijnlijk is dit nog steeds hetzelfde geval. Ik laat het je weten.. Gegroet, Rovapo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen