Psychosammie Geplaatst: 23 uren geleden Auteur Geplaatst: 23 uren geleden 3 uren geleden, Codx zei: Nu is het zo dat als jij Linux op de desktop wil, je teveel keuzes moet maken en het ziet er bij iedereen verschillend uit. Dat schiet niet op natuurlijk. Mensen willen eenvoud en instapbaarheid en betrouwbaarheid. Zo lang de linux community het niet eens kan worden over simpele keuzes zal het marktaandeel niet snel groeien zelfs al is er zoveel ontevredenheid over Windows 11 en Micro soft SLOP. Ja precies dit. Ik heb nu Mint. En dan zegt iemand "ja dat is goed want dat is gebaseerd op Ubuntu en dat is weer gebaseerd op Debian". Ja duh! Dat wil ik toch helemaal niet weten! Nog een leuk plaatje voor als je de weg kwijt bent in Linux land: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Linux_distributions Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden zal wel niet, maar ja net als meerdere jaren geleden kun je dus beter eerst vragen of er een Lazerus versie is voor linux en welke linux distro is stabiel met Lazerus ik heb je toen al gezegd dat het OpenSuse Thumbleweed is waarmee ik het werkend gekregen had (afgezien van die versie) en laat ik nog geen 5 minuten zoeken heb je de oplossing voor je probleem. https://rpmfind.net/linux/RPM/opensuse/tumbleweed/x86_64/lazarus-4.4-2.1.x86_64.html Dus als je weet dat die draait onder OpenSuse Thumbleweed dan zet je die op de lenovo en niet door Linux Mint te installeren en dan gaan zoeken hoe je het Lazerus pakket erop krijgt. Als je dat helemaal niet wilt weten klooi dan maar verder. When It's Cold I'd Like To Die Moby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen