RaveMaus Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Sinds vorig jaar heb ik een lastig probleem met mijn Duo4K. Op sommige momenten loopt die compleet vast. Standaard staat op het LCD scherm in standby een klok en de metingen van mijn Netatmo weerstation. Als hij vastloopt is het scherm zwart of volledig wit. Wat me al vaker is opgevallen is dat dit altijd gebeurt als hij een opname gaat starten of vlak erna. Even zonder stroom zetten en rebooten lost het altijd op. Op een keer na, dan moest ik hem nogmaals stroomloos maken. Verder is er geen lijn in te trekken. Het gebeurt alle 1,5 à 2 maanden. Als hij werkt gaat alles smooth en zonder haperen. Ik meen me te herinneren dat zo'n box logs kan wegschrijven en dat je daar meer kan uithalen. Weet iemand waar hij deze logs neerzet? Hij draait de laatste nieuwe versie van VTI VU+Duo4K op Loewe Stellar 65DR+ OLED UHD HDR tv, Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Reference
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Heb je ook crashfiles of logfiles op de harddisk staan? dus /hdd of media/hdd dat is de namelijk de plek waar ze weggeschreven worden, uit je vraag. Je kan ook loggen standaard inschakelen. Maar afhankelijk van de plugins (benoem ze) en of die recent geupdate zijn kunnen we eigenlijk meer zeggen. Er waren enkele plugins die een memory leak met zich brachten hetgeen hersteld is... De herstelde en geactualiseerde steen in feed+. WOMAN Tiny Joe White & Flying Mojito Bros
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen