D-box Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Hoi allemaal! Ik heb sinds kort een nieuwe mobiel: Samsung Galaxy A26 5G.  Als ik een tekst schrijf in bijvoorbeeld Notes of in een andere app dan blijft dat hangen als ik Copy Paste heb gedaan;  Als ik een nieuw bericht wil copy paste dan krijg ik mijn vorige notitie te zien.  Dus mijn vraag is: hoe kan ik mijn klembord legen?  Alvast hartelijk bedankt voor jullie antwoorden.   ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden Dit zegt het internet.  Indien je de geschiedenis wil wissen van je Klembord, hoef je enkel de geschiedenis te openen en op de knop: 'Alles verwijderen' te drukken. Gaat niet bestaat niet!           65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen