satmenneke Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Heeft iemand misschien nog wat tips hoe ik een Formuler F3 die blijft hangen in "BOOT" weer tot leven te wekken? 😣 Wat heb ik zoal gedaan? - diverse USB sticks geprobeerd FAT32 geformatteerd. - Wanneer ik een USB erin stop en hierna de spanning op de STB zet komt er geen USB melding op het display (waarna ik de aan uit knop twee seconden zou vasthouden om een nieuwe image te programmeren) - Heb het bestand noforce veranderd in force en opnieuw geprobeerd de formuler te flashen. Blijft echter op "boot" staan. - Ergens iets gelezen om een nieuwe bootfile te programmeren maar omdat de "USB" niet in beeld komt gaat me dat ook niet lukken.
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden Kan je ook aangeven hoe dit probleem is ontstaan? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen