Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden (aangepast) Oké. Uitlezen met dreamboxedit en opslaan in een apart mapje op de pc, dan kun je die met de verkenner middels rechtermuisklik comprimeren naar zip. 7 uren geleden aangepast door Tonskidutch Living In The Past Pet Shop Boys
Geuze Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden Ga ik doen. Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 39 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. - Triax schotel, 78 cm voor 23.5 E met quad LNB (voor hogere regenreserve) - Triax schotel, 64 cm voor Eutelsat 5.0 W voor alle Franse zenders die vrij zijn. Bekabeld via bestaande Spaun schak.
Geuze Geplaatst: 6 uren geleden Auteur Geplaatst: 6 uren geleden Het heeft even tijd gekost. Dit heb ik nog nooit gedaan. In deze map staan mijn privékanalen. Deze copieer ik dan in de lege favorietenlijst van Hans. Ben benieuwd of dit gaat lukken. Hans Privé kanalenlijst.zip Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 39 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. - Triax schotel, 78 cm voor 23.5 E met quad LNB (voor hogere regenreserve) - Triax schotel, 64 cm voor Eutelsat 5.0 W voor alle Franse zenders die vrij zijn. Bekabeld via bestaande Spaun schak.
bellejt Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden een lege kanalenlijst Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Geuze Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Echt waar. Ga direct kijken. Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 39 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. - Triax schotel, 78 cm voor 23.5 E met quad LNB (voor hogere regenreserve) - Triax schotel, 64 cm voor Eutelsat 5.0 W voor alle Franse zenders die vrij zijn. Bekabeld via bestaande Spaun schak.
Geuze Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Privé kanalenlijst.zip Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 39 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. - Triax schotel, 78 cm voor 23.5 E met quad LNB (voor hogere regenreserve) - Triax schotel, 64 cm voor Eutelsat 5.0 W voor alle Franse zenders die vrij zijn. Bekabeld via bestaande Spaun schak.
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden opent hier goed maar alle streams zijn enkel radiokanalen en voor vele anderen is een abo nodig.Niks van webcams te bespeuren Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Geuze Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Hallo Bellejt De lijst die je geopend hebt is alleen voor de favorietenkanalen. DreamboxEdit editor staat met Hans zijn kanalen een stuk naar boven geplaatst. Daarin is de favorietenlijst leeg. Daar staan ook de webcam en IP kanalen. Dan copieer ik alleen mijn favorietenlijst, die staat in de privélijst staat in de nieuwe Hanslijst. Zo gauw ik dat doe zijn de webcams en IP tv kanalen plots weg. Dit is mijn probleem. Hans Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 39 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. - Triax schotel, 78 cm voor 23.5 E met quad LNB (voor hogere regenreserve) - Triax schotel, 64 cm voor Eutelsat 5.0 W voor alle Franse zenders die vrij zijn. Bekabeld via bestaande Spaun schak.
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) ja zonder die lijst die verdwijnt kan ik niks testen. PS : kanalen kan je zomaar niet copieren zonder dat je eerst een boeket aanmaakt en ze daarin plakt.Geld zowel voor sat als iptv (streams) Zojuist zijn laatste lijst gedownload en zit vol fouten en geen webcams meer FF anders gezocht en dit is het resultaat maar wel cams van 2023 : Privé kanalenlijst.zip 4 uren geleden aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Geuze Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden e2_hanssettings_9e_13e_19e_23e_28e_AND_rotating.zip Deze lijst is van Hans. Is compleet met webcam en IP tv kanalen. Hier is niets mee gebeurd. e2_hanssettings_9e_13e_19e_23e_28e_AND_rotating, mei -met privé lijst.zip Deze lijst is alleen favorietenlijst van belang, je kunt zien dat deze lijst er in gecopieerd is, de bouquetten webcam en IP kanalen weg.. Dit is nieuw voor mij. Deze handelingen doe ik al, denk ik, 20 jaar. Probleem is nu als ik nu mijn lijst copieer in de nieuwe schone lijst van Hans dan zijn de bouquetten webcam en IP kanalen ineens weg. Dit is nieuw voor mij. Hoop dat ik het nu goed overgebracht heb. Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 39 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. - Triax schotel, 78 cm voor 23.5 E met quad LNB (voor hogere regenreserve) - Triax schotel, 64 cm voor Eutelsat 5.0 W voor alle Franse zenders die vrij zijn. Bekabeld via bestaande Spaun schak.
bellejt Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden heb je al die overige vreemde boeketten en radio nodig ? Zie de webcams staan en ga die in je favorieten eens toevoegen Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
bellejt Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 2 webcams boeketten toegevoegd en geen problemen Privé kanalenlijst.zip Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Geuze Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Hallo Bellejt Je begrijp niet wat ik bedoel of ik leg het niet goed uit. Nog een keer. Zet de bovenste zip bestand in de DreamboxEdit editor. Deze is van mei. Open deze en je ziet dat aan de rechterkant de bouquetten o.a. webcam en IP tv staan daar bij. Naast de bouqetten is een leeg veld voor zelf gemaakte favorieten kanalen. Deze favorieten kanalen copieer ik uit de onderste zip. bestand, daarna heb je het zip-bestand niet meer nodig. Alleen die kanalen copieren in het lege veld van de bovenste zip-bestand. Het probleem is zodra ik favorieten in de bovenste zip-bestand copieer zijn de webcam en IP kanalen verdwenen. Is nooit zo geweest. Deze handelingen doe ik al vele jaren. Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 39 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. - Triax schotel, 78 cm voor 23.5 E met quad LNB (voor hogere regenreserve) - Triax schotel, 64 cm voor Eutelsat 5.0 W voor alle Franse zenders die vrij zijn. Bekabeld via bestaande Spaun schak.
bellejt Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden ik stop ermee want ofwel leg je het totaal verkeerd uit ofwel probeer je een subboeket te maken zonder een echt boeket aan te maken zoals ik uitlegde. Ik heb gewoon de webcams en nog kanalen van je vroegere list in jouw gemaakte privelijst aangemaakt en die blijven netjes staan. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen