Jump to content

Recommended Posts

Posted

Meta begint wereldwijd met betaalde abonnementen voor Instagram, WhatsApp en Facebook. De nieuwe 'Plus'-abonnementen bieden extra functies

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Posted

Was volledig te verwachten. Instagram en Facebook vermijd ik als de pest.   Whatsapp (nog) wel.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's

Posted

Ik heb mijn kameraden contact personen al verteld, als het enkel nog gaat via betalen, of er teveel problemen van gelijk welke aard met de gratise versie, dat ik ermee stop.

Ze konden er niet mee lachen, en vonden mij een gierigaard.

Je kan zo voor alles betalen, dat ze zeggen in belgie dat je haren door je klakke groein.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...