holles Geplaatst: zaterdag om 16:47 Geplaatst: zaterdag om 16:47 Wegens aanstaande verhuizing stop ik met satelliet hobby. Ter overname: WaveFrontier T90, lange stang voor plaatsing aan een muur, extra lnb's en switches, VU+ Solo 2 met ingebouwde harde schijf. Moet nog gedemonteerd worden. Vraagprijs: €200. Ophalen in Goes. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
holles Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden PS: De switches zijn van Spaun. De Edison switches zijn als extra en waren mijn eerste switches. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
grondstof Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Ik heb nog een doos vol met switchen en LNB's liggen in Almere, wie ze wil kan het geheel gratis meenemen, altijd voor een T55 gebruikt.
Frans B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden De LNB's op de foto kan je meteen in de recycling doen. Allemaal kapot. Schotel kan nog wel opgeknapt worden. En de VU is ook al redelijk gedateerd, ziet er wel goed uit. Ik denk dat je de vraagprijs aan moet passen. gepensioneerd. En 25 jaar lid van sat4all.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen