Kever1956 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Beste, ik heb een VU+ duo met 4 tuners…4 kabels komen binnen op de tuners vanuit de schotel. alle signalen komen (19,2 23,5 en 28,2) mooi binnen op alle tuners. bij opname van bv VRT kan ik helemaal niets meer zien van bv de VTM zenders. voorkeurstuner op A opnametuner op Auto CI geschikt voor meervoudig coderen staat aan. mis ik nog iets? Dankjewel om mee te denken geert
bellejt Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden zal wel een duo 4K zijn want de duo zelf kan maar 2 tuners.Hoe staan je tuners ingesteld ? Enzovoort want veel te weinig info nu 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Dat is dan zeker een DUO2 of DUO 4K met 4 tuners. Want die hebben opties (insteekslots) voor meerdere tuners. De CI+ van TVVlaanderen kan echt maar één kanaal decoderen. Of je moet eentje opnemen en nadien decoderen. I Wanna Be (loved By You) Anna Lovdal
Kever1956 Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Het is idd een duo2…en hoe stel ik dat in dat hij erna decodeerd?
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Dat is een image afhankelijk verhaal. welk image gebruik je nu? OpenPli - OpenVIX - VTI ??? I Wanna Be (loved By You) Anna Lovdal
Kever1956 Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden 1 minuut geleden, Tonskidutch zei: Dat is een image afhankelijk verhaal. welk image gebruik je nu? OpenPli - OpenVIX - VTI ??? Openpli 8.3
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden In het menu opnames is een optie ecm's op te nemen die je dus nadien kan laten decoderen als de CI+ niets te doen heeft. Ik ben minder bekwaam met de menu's van OpenPli 8.3 maar daar kun je wel een en ander over vinden bij het OpenPli forum zelf. Of er moet nog een sat4all lid ook die zelfde optie gebruiken, dan krijg je nog antwoord. I Wanna Be (loved By You) Anna Lovdal
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen