Kabeltje87 Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Hebben meer mensen hier een probleem mee? Ontvangstv0db ~~Rytec Team~~ Vu+Uno4KSE / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
bellejt Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden is hier gewoon open 15 db Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Kabeltje87 Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Is hier nu ook terug ~~Rytec Team~~ Vu+Uno4KSE / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen