Ga naar inhoud


Dreambox en Aston 1.05


Dublex

Aanbevolen berichten

Ik heb De Dreambox met een aston 1.05 lopen, dat werkt alleen op 1 transponder heeft hij er moeite mee... namelijk de transponder met ned1,2,3 c+1,c+2... deze krijg ik geen fatsoenlijk beeld door... RTL4 RTL5 ... werkt wel goed... hebben meer mensen dit ondervonden?

MvG Dublex

Link naar reactie
Delen op andere sites


bij mij werkt aston 1.05 goed.

Alleen soms als je wat loopt te klooien in het setup menu en je gaat terug naat tv mode dan wil hij nog wel eens weigeren.

reset is dan de oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dublex

 

ik bedoelde dat mijn dreambox niet meer werkte (flashen lukt niet en booten ook niet meer).

 

maar toen de dreambox het nog wel deed, toen ik hem net had zeg maar, werkte mijn Aston 1.05 WEL goed.

domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

nouuuuuuu, dat ding van mij is begin dit jaar ooit een keer volgezet met iets (heb ik zelf niet gedaan, geen programmer) en werkte, na enige tijd te hebben gewacht, meteen weer.

 

ik kan je dus niet vertellen wat erop staat.

domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk bug is om de kaart eruit te halen en de ontvanger uit te zetten. Zet je hem daarna weer aan met de kaart erin krijg je de module echt niet aan de praat. En complete reset, dus stroomstekker eruit is dan de enige oplossing. En dan mis je dus hier de algehele stroom aan en uit schakelaar op de achterzijde van de ontvanger.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...