Ga naar inhoud


Board weer open !


Gast

Aanbevolen berichten

Na onderhoud, backup en brainstormen is het board vanaf heden weer open.<P>Wij zullen vanaf dit moment, ongeacht het persoon en de status van dit persoon, niet meer tolereren dat hier onzinnige niet met de sathobby te makende en opruiende topics geplaatst zullen worden. Berichten in deze vorm zullen gedelete worden en de users zullen worden aangesproken over gedrag danwel gebanned worden.<P>Verder verzoek ik niet verder te gaan over het onderwerp commercie. Het standpunt is al veelvuldig duidelijk gemaakt. De uitzonderingen zijn bekend en zullen in de toekomst misschien nog wel uitgebreid worden met nieuwe uitzonderingen als de situatie dat vereist. Respecteer het gevoerde beleid en ga er niet wederom op inhaken. Berichten hierover zullen als nutteloos worden beschouwd en gehandeld zal worden als deze boven beschreven.<P>Vanf heden is er een tijdelijke stop op nieuwe registeaties totdat het board weer een beetje in rustigere wateren komt. Ook hierover wordt geen discussie gewenst.<P>Mochten bovenstaande maatregelen niet het gewenste resultaat hebben zal er verder gekeken worden naar andere alternatieven. Hieronder zitten ook definitieve sluiting van het board of het members only maken van het board (dus ook voor het lezen van de berichten). Mochten jullie als gebruikers andere ideeen hebben verzoek ik jullie dit aan ons via E-MAIL (en dus niet via topics op het board) kenbaar te maken.<P>Verder verzoek ik alleen emailadressen van admins en mods te gebruiken voor dringende vragen en/of opmerkingen. Hieronder verstaan we NIET de volgende vragen:<P>- Wat zijn de nieuwe code's.<BR>- Hoe schakel ik mijn kaart vrij voor gratis kijken.<BR>- Wat heb ik nodig om gratis te kunnen kijken.<BR>- Hoe moet ik een kaart proggen.<BR>- Kunt U me adressen geven van zaken voor bepaalde dingen.<P>en zou zijn er nog wel een aantal onnodige vragen te verzinnen. Onthou dat dit een board is voor sathobbyfreaks waar zij vragen kunnen stellen over de hobby en dat het geen vrijschakelservice is voor welke betaaltvprovider ook. Het is een bijkomstigheid dat dit kan en niets meer dan dat. Als je wilt kijken naar betaaltvproviders adviseren wij een officiele abo te nemen bij deze betaaltvprovider en niet sathobbyfreaks op dit board lastig te vallen met dingen waar zij primair niet tot doelhebbend mee bezig zijn. Vragen in deze richting zullen dan ook als nutteloos worden beschouwd en wij zullen handelen conform te bovengestelde bepalingen in deze.<P>Wens ik een ieder nog veel plezier met de sathobby en hoop ik dat jullie deze laatste kans met beide handen aannemen en dat het board in de huidige vorm zal kunnen blijven voortbestaan. Daar hebben we in de toekomst onze gebruikers heel hard bij nodig en de toekomst van dit board zal in de toekomst nog meer in handen komen van de colectiviteit van onze gebruikers.<P>------------------<BR>Met vriendelijke groet,<P>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by Sat4All Webmaster (edited 29 October 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou , ik hoop dat het eindelijk eens goed komt en de rust eens wederkeert.<BR>Satwatcher , ik kan me voorstellen dat je het eens zat bent om alle evt. commerciele berichten te editten/verwijderen.<BR>Het zal ongetwijfeld een bak werk kosten en ik kan me voorstellen dat je het eens zat bent om politietje te spelen op dit board.<BR>Regels zijn er nu eenmaal nodig anders loopt de zaak finaal uit de hand.<BR>En, inderdaad is dit een satelliet hobby forum waar als (leuke) bijkomstigheid ,het kijken naar gecodeerde kanalen, is . Het is dus een bijzaak , hoewel er velen zijn die dit een hoofdzaak vinden.<BR>Nu maar hopen dat deze reply in goede aarde valt , anders word ik gebanned. smile.gifsmile.gifsmile.gif<BR>Hij zou eens als onzinnig bestempeld kunnen worden. wink.gif<BR>just kidding , laten we er met z'n allen iets goeds van maken.............<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeer goede uitleg Satwatcher wink.gif en hopelijk <BR>zal het beter worden als we allemaal de handen in elkaar slaan zal het board beter worden dan het ooit was en hopelijk zal het nog zeer lang kunnen bestaan .<BR>Dus als we nu eens allemaal water bij de wijn doen en elkaar helpen met de hobby<BR>word het hier een echt feest .<BR>En Tech wink.gif ik sluit mij ook bij jouw bericht aan .<BR>Groeten iedereen :-))) wink.gifwink.gif <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat kan een weekend lang duren zeg! wink.gif Ben blij dat we weer los kunnen, en laten we er met z'n allen wat van maken!<P>------------------<BR> smile.gif <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder woorden .<BR>Gewoon mee eens. <BR>En willen ze hier geen respons aan geven dan maar een C.U.G hier van maken.<P><BR>suc6<P>Nowtv@planet.nl<P> cool.gif<P>------------------<BR> felix.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook blij dat het board weer open is.<BR>Het was inderdaad een lang weekend zonder het discussieboard. Vanaf deze kant iedereen veel hobbyplezier gewenst.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals eerder vermeld als reactie op je topic er helemaal mee eens!!! X 1000<BR>Hoop dat iedereen eens dit bericht leest en onthoud. Het was niet leuk dit weekend maar het is nu VEEL leuker!<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...