Ga naar inhoud


Probleem Vertical transponders ontvangen DVR-7000


prdehoop

Aanbevolen berichten

@Prdehoop,

Ik heb geen Philips en Strong ontvangers, maar LNB's. Op mijn 1 meter echostar schotel (erfenis van mijn destijds voor F3500.-- aangeschafte SR5700 met schotel en quattro lnb) zit een Philips, en op mijn 1.20 channelmaster zit een Strong Lnb. beide flensmontage omdat ik de feedhorns van resp. Echostar en Channelmaster gebruik. deze geven gewoon een betere gain dan de standaard lnbf'jes die je voor een paar knaken in de winkel koopt.

 

De ontvangers die ik nu in gebruik heb zijn de Echostar 7000, de "good old" LT8700, een Nokia MM 9600, en de nieuwste aanwinst is een Duitse droomdoos. Verder ligt er nog een Pees ergens in de schuur, en die ligt er prima !

 

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik gebruik sinds ongeveer 2-jaar met een ChannelMaster 1,2m, een HUMAX-LNB, type HLSU01019, maar dit is dezelfde als o.a. de PHILIPS SX 1019.

Zowel met de Echostar 3000 vroeger als de 7000 nu heb ik daar geen problemen mee. Ik gebruik die LNB met een priority switch ook nog soms met andere ontvangers en ook dan had ik nog geen moeilijkheden.

Lapke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...