Gast Geplaatst: 1 januari 2003 Geplaatst: 1 januari 2003 Ik heb mijn xtreme met andere software vorzien de software met de spellen en nu wil mijn fun kaart niet meer werken mijn originele kaart werkt wel (met aston module) maar mijn funkaart herkent hij niet meer. Kent nog iemand dit probleem of weet de oplossing. Ik heb hem al twee keer opnieuw geinstalleerd. maar zonder succes. Trouwens iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Gast Geplaatst: 1 januari 2003 Geplaatst: 1 januari 2003 heb je het ook geprobeerd met de MM modules, daarmee werkt het bij mij perfect, bij mij werkt hij echter niet met een originele kaart.
Gast Geplaatst: 1 januari 2003 Geplaatst: 1 januari 2003 nee dat heb ik nog niet geprobeerd, daar zit nog al een kostenplaatje aan verbonden. (€ 225) Dab kan ik hem beter eerst weer met de oude software gebruiken dan heeft hij volgens mij dezelfde mogelijkheden als met de magic module of niet???
gerrit B Geplaatst: 2 januari 2003 Geplaatst: 2 januari 2003 geen probleem mee gehad, nieuwe software geladen kanalen even nieuw in geladen (cartoon netwerk, hallmark ed) even gespeeld met de editor en alles werkt prima Alleen toen mijn dochter van 3 even ging spelen (verstand op 0 en alle knoppen indrukken)bevroor het beeld en werkte niets meer, maar de ontvanger even aan en uit en alles werkte weer. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen