Ga naar inhoud


Belangrijke punten uit moderatorsvergadering


Gast

Aanbevolen berichten

Fantastisch,<BR>Ik denk dat dit echt de manier is om hiermee verder te gaan. Ik heb het eigenlijk altijd zelf willen leren programmeren maar omdat de materie voor een leek als ik niet makkelijk is, dan deed ik dit nooit. Het downloaden was het gewoon makkelijk.<BR>Iedereen is bereid om te helpen, alleen als je echt vanaf de basis begint, net als ik, dan moet je dus ook een goede en voor een ieder begrijpelijk handleiding hebben.<BR>zijn jullie ook daar bereid om dat tot stand te brengen?<BR>Ik wacht spannend af.<BR>groetjes Humaxbeginner<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wij zullen inderdaad zoals onze collega's in het kader van de commercie GEEN volledig monkey proof handleiding plaatsen op sat4all. Wij trekken wat dat betreft een lijn. Wij zullen wel een ieder in staat stellen om met diverse hints en aanwijzingen op het goede spoor terecht te komen en als men op dit spoor dan toch de weg kwijt raakt zullen we als we daarom gevraagd worden onze best doen om mensen weer zo ver mogelijk op het goede spoor te brengen.<P>Satwatcher<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 30 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een monkey-proof handleiding zul je op ons board niet vlug tegenkomen, misschien hier bij sat4all wel, dat weet ik niet, dat kunnen alleen de medewerkers alhier je beantwoorden.<P>Er zit namelijk een haakje aan zo'n kinderlijk eenvoudige handleiding.<BR>Het voordeel is dat iedereen het gemakkelijker kan leren.<BR>Het grote nadeel is de commercie. Veel commercieel ingestelde figuren en ook een aantal winkels kunnen niet voldoende tijd in de hobby steken om genoeg te leren.<BR>Als je zo'n soort handleidingen gaat maken hoeven ze er geen tijd meer in te steken, ze hoeven de stappen maar te volgen of de handleiding uit te printen.<BR>Dat heeft tot gevolg dat het voor een hoop meer mensen mogelijk wordt om voor idiote bedragen dingen te verkopen aan "normale" satellietgebruikers of mensen zonder internet.<P>Er is geen enkel board wat iemand niet zou willen helpen als blijkt dat hij er de tijd in steekt om wat te willen leren en inzet toont. Iedereen wil dan graag verder helpen als men ergens een vraag stelt. Maar het komt nog te vaak voor dat je mensen vragen ziet stellen en zo gauw ze beeld hebben je ze een hele tijd niet meer ziet totdat de keys weer eens veranderen.<P>Maar nogmaals... de medewerkers van sat4all zelf zullen je kunnen vertellen hoe ze dat met die handleidingen willen gaan doen en hoe die er uit zullen gaan zien.<P><P>------------------<BR>Greetings, Black Tiger<br><BR>http://www.satellitefun.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...