Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goeiedag,

 

Toen een kennis deze week de MM ging kopen ,vroegen we een funcard erbij.

We kregen een rose kaart model goldcard.

Toen ik die probeerde te programmeren met de fun 6in1 van diverse leveranciers kreeg ik telkens weer eenfoutmelding: dat het om een yupiter card ging.

Ik werk met een Mastera III en chipkat xp.

Dus ook geprobeerd met de selectie Yupitercard.

maar ik krijg dus niets/nada vanbeeld.

Ik las ergens in dit forum dat er een andere flash & files nodig zijn .

Heeft er iemand een beetje uitleg voor mij AUB.

Ik dank U

<img src="http://www.sat4all.com/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif" alt="" />

Het systeem:

Een TF40000 vpr

Magic Module

PCMCIA cam ,allebei pentacrypt 1.09

en dan dat "rose dingetje"

Bedankt P.

<img src="http://www.sat4all.com/ubbthreads/images/graemlins/crazy.gif" alt="" />

  • Moderator
Geplaatst:

een rose kaart is volgens mij een funcard..daar moeten gewoon de 6 in 1 op passen.. probeer eerst eens een paar keer de fun te wissen..

chipcat mode = AT 90s 8515 +24cxx

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

of is het mischiens een jupiter 2 kaart??dat kan ook probeer eens met masterburner.

 

Geplaatst:

de kaart blijkt een : AT 90s2343 +24cxx te zijn ofte een yupiter card(1)

Ben ik daar nu echt niets mee?

Goldcard heb ik ook dus hoef ik deze kaart nt te programmeren met s*c* /m*ed**rd files.

Nu ja ik verhelp me met een GW card in de MM maar ja als je de f*n(galaxy) gewoon bent... <img src="http://www.sat4all.com/ubbthreads/images/graemlins/crazy.gif" alt="" />

GRTZ P.

Nu,het spreekt zeker niet in het voordeel van de verkoper in A** <img src="http://www.sat4all.com/ubbthreads/images/graemlins/mad.gif" alt="" />

 

  • 4 weken later...
Geplaatst:

Met een jupi 1 kun je nog prima i*d*t* mee

proggen.Heb hem zelf nog aan het draaien.

Voral op een MM....

greets oet Twente <img src="/ubbthreads/images/graemlins/shocked.gif" alt="" />

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...