Ga naar inhoud


ombouw Nokia9500


Gast

Aanbevolen berichten

Bij deze zijn jullie allen uitgenodigd om in mijn nieuwe huis in Skopje een regio week te houden onder de Macedonische zon en natuurlijk ondergenot van een lekker biertje!<BR>Ik heb mijn vrouw tevens lid gemaakt...want alleen is toch maar alleen smile.gif <P>En ja ik heb echt genoeg van die 9200mm ombouw formules want handiger is toch gewoon een seca box te kopen of als je nu eens echt handig ben, zoals opgemerkt, een pakket onderdelen te kopen samen met 28 meter soldeer tin en zelf een ontvanger bouwen smile.gif<p>[This message has been edited by Unetwork (edited 18-12-2000).]

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is allemaal wel leuk en aardig maar ik ben niet zo handig met solderen, Maar wel erg nieuwsgierig dus ik ga daar gewoon even kijken in siegerswoude. (toch iets dichterbij dan skopje)

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een visum is gelukkig niet nodig voor Europeanen maar wel als jullie komen diverse ontvangers meenemen die je dan aan mijn 3.10 prime focus kan aankoppelen, en dit gratis!<BR>Mocht dit te groot zijn dan heb ik nog een aantal 1.80 meter voor jullie om het proggen te controleren. Ook zou je een Nokia 9500 met seca draaiende kunnen zien bij een Mak firma hier, maar volgens de (om)bouwer is dit toch niet geheel zonder bugs en is meer als een echte hobby gemotifeerd!<BR>Ik heb er vluchtig naar gekeken, binnen in, welte vestaan maar zag een hoop weg omleidingen om het zomaar te noemen.<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...