Gast Geplaatst: 30 januari 2003 Geplaatst: 30 januari 2003 ik heb een funcard gekocht met een mastera IV progger moet ik nu funfiles 6 in1 installeren ? kan ik nu alleen seca ontvangen of ook andere coderingen? is er ergens een lijst wat ik kan ontvangen met funfiles? ik heb een philips 5816 ontvanger die gericht is op astra. gr
gerrit B Geplaatst: 30 januari 2003 Geplaatst: 30 januari 2003 of je een fun kaart kunt gebruiken hangt af van de software in je ontvanger, meestal als je hier nieuwe software in hebt gezet kan je ook meerdere coderingen verwerken. heb je dus nog steeds je standaard software dan kun je er best een funkaart in stoppen, maar de kans is groot dat je slechts 3 sec kunt kijken en dat daarna je ontvanger vast loopt. (aan uit en hij doet het weer) heb je een gepatchte uitvoering dan kun je een file 5 in 1 of 6 in 1 op je kaartje zetten en kun je de verschilende uitzendnormen bekijken. Is je ontvanger nog niet gepatchtst kijk dan een op deze site onder links bij marc zegeurs hier staat bijna alles omschreven. suc6 gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Gast Geplaatst: 30 januari 2003 Geplaatst: 30 januari 2003 u kunt met fun file of 6in1 dit ontvangen seca-viaccess-nagra-irdeto-tpscrypt-betacrypt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen