Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand hoe je een universel cam programmeerd can dit met een laptop of kan dit ook met een pc en welke programmer heb je dan nodig voor de pc??

 

<img src="/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif" alt="" />Greetzzzzzzzzzzzz <img src="/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif" alt="" />

Geplaatst:

tja zeker nieuw hier he`,

 

welkom.

 

in de juiste subfori vragen plaatsen is alleszins overzichtelijker...

 

een universal cam kun je niet patchen. alleen laten patchen door de fabrikant is mogelijk... effe opsturen naar italie en een bundel pegels erbij in de enveloppe dan doen ze dat wel voor je...

 

wat je eraan hebt is niet duidelijk.

 

het is een ci-module die zo goed als niks extra's kan met of zonder patch.

 

cheerio

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

Geplaatst:

De universeel cam werkt met seca(1 en 2) en nagra mits de sw 1417 in de cam staat, en je kun5t via de afstandsbediening de boxkey in de cam schrijven voor nagra.

 

Ik vind zelf dat deze stabieler is dan menige penta sw met de nagar kanalen.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...