Ga naar inhoud


Xtreme valt om de paar minuten stil


gerrit B

Aanbevolen berichten

Een kennis bracht gisteren zijn ontvanger bij mij met de opmerking "daar valt niet meer naar te kijken"

Dus de ontvanger effe aangesloten op mijn eigen schotel waarop ook een Xtreme vrijwel probleemloos op werkt en direct perfect beeld echter niet voor lang.

Na enkele minuten blokkeerd het beeld hoort je op het zelfde moment een piep/fluit omdat het geluid ook vast loopt en na 10 tot 30 sec komt het beeld en geluid gewoon weer terug om vervolgens enige tijd later weer weg te vallen

Dus inderdaad hier valt niet naar te kijken.

Mijn gedacht ging uit naar een software probleem of instellingsprobleem, dus mijn eigen ontvanger gebruikt als host en de sofware overgepompt maar het probleem blijft.

wie heeft er nog een tip wat dit nog meer kan zijn?

Er zit penta 1.09 in

Ik heb een magic programmer, maar heb deze nog nooit toegepast.

 

al vast bedankt

 

Gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb hetzelfde probleem update is van 28-01-2003 en alleen op de gecodeerde kanalen heb nog wel de software van de importeur erin zitten dit probleem houdt volgens mij verband met de melding slot 1 niet geinstalleerd.

kaarten updaten e.d. helpt niet .

op de xtreme site staat de vraag ook dus wachten op antwoord van xtreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

even ter verduidelijking

Mijn eigen ontvanger staat soms ook wel eens even stil en ik krijg ook enkele keren per avond de tekst cam inintialising dat is niet echt fraai, maar daar heb ik mee leren leven.

Met deze ontvanger gaat het dus echt om de 2 tot maximaal 5 minuten dat het beeld en geluid vast loopt en dat deze pas na 10 tot 30 sec weer terug komt.

Een enkele keer kun je zelfs minuten lang wachten en moet je de ontvanger gewoon en keer uit en weer aan zetten om weer beeld te krijgen.

Ik denk dat het een software probleem is want hij doet het zowel met een originele kaart als met een fun kaart of goldkaart.

Nu zag ik op die andere Xtreme site een software versie 1.55.07 wie heeft hier ervaring mee of moet ik toch een andere penta of terra versie invoeren.

 

alvast bedankt

 

gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...