Ga naar inhoud


Wallbanger, hoe?


Aanbevolen berichten


Ik heb het Html-file gelezen maar echt duidelijk is het niet.<BR>De hardware is een humax 5400 met een season 2 interface. <BR>De comm. tussen pc en interface is goed,<BR>er komen verschillende meldingen binnen!<BR>De vraag is eigelijk hoe zet ik het prog.<BR>in de "emuleer stand" en moet er dan ook <BR>een kaart in (fun,gw) want dan werkt het wel.<P>Groeten view.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen ervaring met season 1 interface maar 2 zou moeten werken als 1 zonder kaart erin. Je vraag is hoe zet ik het programma in de " emuleer stand ". Mijn com 1 instelling is voor b.v Seca: baudrate 115200, parity even, databits 8, stopbits 2. heb ook nog autoconnect aangevinkt. Zet humax op seca kanaal en dan interface in cam en hij zou moeten beginnen met emuleren. Soms moet ik hem wel 1 of 2 keer even heen en weer halen en dan zie je het programma reageren. Provider naam in beeld en welke key hij gebruikt en pats beeld. Logging window heb ik ook altijd aan, zie je wat er gebeurd en als de key niet goed is geeft hij aan welke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...