Ga naar inhoud


asscom met geheugen verlies


gerrit B

Aanbevolen berichten

Ik meen toch aardig overweg te kunnen met mijn Asscom, maar gisteren gewoon nog zonder problemen gekeken (heb wel nog effe mijn canal+ kaart geactiveerd), maar vandaag plots alle zenders weg dus "snel" even alle zenders opnieuw inlezen en ja hoor 45 minuten later het geheel opslaan en gewoon weer beeld maar ik zet de ontvanger uit met de asb en direct alle zenders weer weg. Weer alles ingelezen een keer uit en aan en weer alles weg.

Kijk ik naar de signaalsterkte dan staat deze rotsvast op 4 dus daar kan het niet aan liggen.

Kan dit soms ook een flauwe grap zijn van C+

 

wie weet wat er aan de hand kan zijn?

ik heb software versie V10.B

 

Gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is inderdaad een bekend probleem momenteel, en de oplossing is eigenlijk alleen door C+ zelf op te lossen. De importeur is bezig geweest om die oplossing aan te reiken, maar C+NL heeft hierop geantwoord dat dit allemaal eerst rechtstreeks bij Canal+ in Frankrijk moet getest worden en dat gaat dus nog weken duren. De enige oplossing die momenteel beschikbaar is, kun je op mijn site vinden. Dat is een kanalenlijst die er met de loader in moet zetten en hiermee zou het probleem verholpen moeten zijn. Ik denk wel dat dit alleen op de originele firmware werkt, maar een echt voordeel zie ik sowieso niet meer in de v1.0 patch.

 

Ik had dit overigens ook vandaag al gemeld in dit TOPIC

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vindt dat er wel degelijk voordelen aan V10B zitten.

Oke helaas werkt alleen seca en de andere uitzendnormen "nog" niet, maar er zijn toch wel meer voordelen

ten eerste ziet de infobalk er een heel stuk beter uit dan de grote rode balk

en ook als je de + toest indruk ziet het er veel beter uit

verder wordt de E knop nu benut en krijg je met het indrukken hiervan direct een 10 tal zenders gelijktijdig te zien en kun je snel door je zenderlijst zappen.

Verder kun je zelf bepalen welke volgorde je voorkeur heeft en hoef je niet te kiezen uit de verplichte C+ zender indeling of alles door elkaar

Maar het leukste, vindt ik persoonlijk, ligt in het feit dat je niet de door C+ voorgeschreven software gebruikt.

 

suc6

 

gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...