elektrik Geplaatst: 18 april 2003 Geplaatst: 18 april 2003 kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen een season 1 en een season 2 is het verstandig om er nu een te kopen? of moet ik een M2 kaart kopen -hij die veel vraagt, weet veel-
Gast Geplaatst: 19 april 2003 Geplaatst: 19 april 2003 season1= enkel emuleren en loggen season2= idem season1+ de data tussen kaartje en receiver zichtbaar maken. In een season2 heb je dus de mogelijkheid om een kaartje te stoppen en in een "gewone" season is dat niet.
elektrik Geplaatst: 19 april 2003 Auteur Geplaatst: 19 april 2003 wat ben je ermee dat je de datastroom kan zichtbaar maken? -hij die veel vraagt, weet veel-
Tonskidutch Geplaatst: 19 april 2003 Geplaatst: 19 april 2003 emm en ecm analyseren en wat de receiver ermee doet kan voor bepaalde type receivers interressant zijn... blockt 'tie de PMT accepteert 'tie de PMT blockt 'tie de EMM accepteert 'tie de EMM etc. welke antwoorden krijgt hij van kaart welke antwoorden wil de receiver ... welke keys worden ge-upped welke session keys etc zo kun je iets meer studieus en analyserend bepaalde files proberen samen te stellen. cheers By Absence Of The Sun Triggerfinger
elektrik Geplaatst: 19 april 2003 Auteur Geplaatst: 19 april 2003 kan ik die season in eenders welke modulle steken. en de datastroom volgen? -hij die veel vraagt, weet veel-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen