Ga naar inhoud


Extra CAM of nieuwe ontvanger?


Gast

Aanbevolen berichten

Met nu (bijna) alle seca 1 providers naar seca 2 wordt mijn aston 1.05 bijna werkeloos. Ook ik loop met het idee een magic/joker of axas module aan te schaffen. Ik heb echter geen flauw idee of ik dan "veel" meer kan zien. (Draaibaar 45E-45W) Als ik dan een X-treme ontvanger te koop zie die een magic embedded heeft en nog meer features, die mijn (alweer 4 jaar oude CI) ontvanger niet heeft, is het misschien slim nog wat meer uit te geven. Heeft iemand een zinnig antwoord ?

Kan iemand mij vertellen wat er nu (nog) te openen is met de 6 in 1 files die beschikbaar zijn voor de magic, etc.

Eventueel via PM.

Link naar reactie
Delen op andere sites


jouw aston 1.05 zou niet werkeloos hoeven zijn als je de kaartjes ervoor zou hebben...

 

de aston 1.05 moet namelijk seca2 (mediaguard second edition) kunnen laten zien met de juiste kaart, dat enkele receivers daar toch nog problemen mee hebben is bekend.

 

dus als je een abootje neemt van canaal digitaal, canal+ FR, canalle satellitti SP kun je volgens mij gerust door met je CI-moduul.

 

kaartjes maken met die nieuwste codes gaat nog niet, dat is bekend.

 

cheers

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De originele SECA 2 kaart van C+ (die ik ook heb) doet het er goed in. Dat is zeker.

Maar het zelf bakken en kijken is toch veel leuker.

En ik wil graag mijn horizon verbreden.

Het net staat vol met files die ik nog nooit gebruikt heb, en me heel nieuwsgierig maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is waar dat er veel op het internet staat, maar daar staat ook veel rotzooi tussen.

 

als je er in geinteresseerd bent kun je het beste de experimenten zelf doen; editeren, keys loggen, keys zoeken en nette eeproms maken afgestemd op jouw receiver en cam.

 

de echte MM (nu versie 1.04) met juiste SW versie (1.09) is momenteel de veiligste en uitgebreidste CI-module die alle experimenten mogelijk maakt.

met een loader erbij kun je heel veel experimenteren en spelen.

 

de joker/icecrypt/Free-Xtv/No-zap allemaal hetzelfde kun je ook heel wat experimenteren maar die werken niet in alle machientjes (receivers)

 

als je goed uit je doppen kijkt kun je voor redelijke bedragen een aardige CI-moduul vinden.

 

cheers

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hang ervan af wat voor eisen je stelt aan de ontvanger. Zapsnelheid, stabiliteit, beeld/geluidskwaliteit, motorsturing, diseqc.

 

Een losse cam is natuurlijk goedkoper dan een Xtreme van 300,-.

Maar je kunt ook een tweedehands receiver kopen met een cam erbij, dan heb je misschien wel een mooiere set.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...