bogie Geplaatst: 11 mei 2003 Delen Geplaatst: 11 mei 2003 ik heb al van alles gelezen over de gevoeligheid van de tuner van de dreambox. mijn box werkt wat dat betreft wel goed maar een vriend van mij heeft nu ook een dreambox gekocht die ongeveer 20% minder signaal geeft dan de mijne. is daar iets aan te doen of moet hij de box terug naar de dealer doen. we hebben dit getest op de zelfde schotel. maar waar mijn box 85% geeft doet de zijne amper 65% hij leest ook niet alle transponders in. dit is toch niet normaal. is er iemand die dit ook al eens heeft gehad. gr.BOGIE. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satwatcher Geplaatst: 11 mei 2003 Delen Geplaatst: 11 mei 2003 Duidelijkere kan niet gemaakt worden dat we dan toch te maken hebben met andere afstellingen in tuners onderling om misschien wel verschillen in ontvangers onderling. Satwatcher --------------------------------------- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 mei 2003 Delen Geplaatst: 11 mei 2003 Hebben jullie ook dezelfde softwareversies erin zitten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bogie Geplaatst: 11 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2003 ja ook de software is gelijk, de traveler van 19-4 we hebben vanalles geprobeerd. bij mijn vriend lockte hij de transponder van c+ nog niet eens. op mijn chanelmaster lockte hij c+ wel maar nog geen 70%. de ontvanger is wel een nieuwer type die met het blanke ruitje maar dat mag toch niks uitmaken. gr.BOGIE. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen