Ga naar inhoud


Opname afspelen op Xtreme


Gast

Aanbevolen berichten

Weet iemand hoe ik bij weergave van een opname, na het stoppen in het midden van de film, vanuit die positie weer verder kan.

Ik wordt er niet goed van als ik telkens een uur moet vooruitspoelen om weer op de oude positie te komen.

 

WHO KNOWS.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij kan dit niet. Stop is terug naar begin. Pause kan wel maar dan kun je verder niets met de ontvanger. Helaas geen oplossing dus. Zie het ale een DVD. Pause kan, Stop kan maar alleen resume heeft de optie om verder te gaan waar je was en dat zit niet op de Xtreme.

 

Helaas Pindakaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Volgens mij kan dit niet. Stop is terug naar begin. Pause kan wel maar dan kun je verder niets met de ontvanger. Helaas geen oplossing dus. Zie het ale een DVD. Pause kan, Stop kan maar alleen resume heeft de optie om verder te gaan waar je was en dat zit niet op de Xtreme.

Helaas Pindakaas


Fout, een dvd heeft tracks dus je kan starten op de laatste track, dus geen forward nodig. Misschien dat een goedkope dvd speler die track info niet geeft? Maar kan wel zeggen dat PC/HD recordings GEEN tracks meegeven, dus moet je zo en zo terug forwarden, er is geen track selectie op dat gebied en je wilt zo en zo niet een programma draaien op je pc of receiver dat alles gaat onthouden wat je doet, dat zou je een hoop kosten aan hardware upgrades en mega veel geheugen en trage pc als gevolg, dus dit is in een sateliet receiver al onmogelijk. Wetende dat vrijwel alles mogelijk is tegenwoordig maar volgens mij dit gebeuren niet.

Als er iemand anders is die anders kan bevestigen zou dat ten goede komen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet ff kijken op welke tijd je hem stopt,zodra je weer verder wilt kijken druk je op play en schuif je met de links/rechts toetsen dat zwarte streepje op de tijdbalk naar rechts tot je bij het stuk ben waar je verder wilt kijken,druk dan op OK.

Gaat sneller dan spoelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...