mghibli2 Geplaatst: 31 mei 2003 Geplaatst: 31 mei 2003 gisteren de ontvanger vanaf 19:00 tot vanmorgen op rtl4 met nieuwe kaart erin maar geen update. Misschien worden ze niet uitgezonden (geen ins 40 gelogd) of m'n firmware houd dat tegen. ik heb wel beeld op seca2. hoelang met dat normaal duren voordat er een update binnenkomt ? greetz mghibli2
Moderator Matchless Geplaatst: 31 mei 2003 Moderator Geplaatst: 31 mei 2003 ik zie C1 40'ers genoeg..alleen heb ik er nog weinig aan.die updates komen af en toe.gewoon een dagje loggen dan heb je er ook een hoop.ik heb eens een dag gelogd en heb 26 C1 40 ins binnen.alleen met een statusbyte van 97 00?? wie weet wat dat voor status dat is?? als ik deze C1 40 omzet en door de kaart heenjaag krijg ik niet de gewenste C1 36.wel C1 36 maar met wartaal.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Plepkeshenkie Geplaatst: 31 mei 2003 Geplaatst: 31 mei 2003 Met welke software loggen jullie. Ik ben wel in het bezit van een season2 dus met kaart houder en zou dit ook wel willen proberen. Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en lnb voor 26 oost amateur band T90 schotel sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.
Moderator Matchless Geplaatst: 31 mei 2003 Moderator Geplaatst: 31 mei 2003 je kan loggen met wallbanger,test7.0 of andere seca1 loggersoft(meestal dan,niet alle werken goed) Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
mghibli2 Geplaatst: 31 mei 2003 Auteur Geplaatst: 31 mei 2003 de c1 40 zijn encrypted, dat is een verschil met seca1 ik heb inmiddels mijn wallbanger weer aan de praat en idd, c1 40 genoeg. Zal mijn firm moeten aanpassen. gelukkig is er een nieuwe versie binnen, net op tijd voor 1 juni greetz mghibli
Azazel Geplaatst: 1 juni 2003 Geplaatst: 1 juni 2003 Hallo satvrienden, Er zijn verschillende onduidelijkheden en vele vragen wat betreft de c1 40's. Het is inderdaad zo dat de c1 40 encrypted zijn, maar er is een methode om deze duidelijk te maken.... Het onderzoek richt zich nu naar die c1 40's. We kunnen wel zeggen dat de welbekende RMosc niet meer opgaat voor seca2. We zijn momenteel bezig met nieuwe technieken en andere methodes. Een van die methode is de QDMOSC (quasi-deterministic mosc). Dit onderzoek richt zich vooral op naar de zogenaamde methode van de 'twin-keys'. En concreet gezegd kunnen we een c1 40 construeren, bevestigd door de key Kg. Er gaan nog volop onderzoeken naar dit fenomeen, en ik zal er later nog meer nieuws over posten zodat iedereen er mee kan onderzoeken en dat het jullie een beetje meer verder weg kan helpen met de studie..... Saludos! 'Azazel miembro del equipo RAIDEN, la resistencia.' [color:"red"] LLORAMOS JUNTOS, GANAREMOS JUNTOS! [/color]
Gast Geplaatst: 1 juni 2003 Geplaatst: 1 juni 2003 hallo Heb hier ook de season2 en wallbanger.Als ik deze op mediaguard zet en laat loggen zie ik dat hij logt maar de C1 40 komt bij niet zichtbaar.Nu weet ik zo niet meer welke versie ik van wallbanger heb. Of wie weet misschien is het wel instellingsfout. Is er iemand die me kan mailen of vertellen wat de juiste versie wb is en welke instellingen worden gebruikt. alvast bedankt hummaxboy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen