Gast Geplaatst: 3 juni 2003 Geplaatst: 3 juni 2003 Om van een origineel bewerkte kaart de c140 te loggen desactivatie activatie maakt hier niet zo uit,wat moet je dan invullen in funmagic:oude ppua of de ppua waar hij nu toe is getransformeerd oude bmp of de bmp hoe hij nu staat,graag meningen of ervaringen hiervan....
Moderator Matchless Geplaatst: 3 juni 2003 Moderator Geplaatst: 3 juni 2003 je moet gewoon je orginele kaart uitlezen en die gegevens gebruiken.je wilt immers een update van jouw v1+ kaartje.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 3 juni 2003 Geplaatst: 3 juni 2003 maar mijn origineel kaartje is vervallen en weer tot leven gewekt door ppua te veranderen en bmp veranderd en door middel van activatielogs nu heb ik een andere ppua en bmp op mij kaart en wil door middel van een fun 4 de activatie log c140 loggen hoe moet dat precies in zijn werk met de bewerkte kaart?
Gast Geplaatst: 4 juni 2003 Geplaatst: 4 juni 2003 Is toch niet zo moeilijk. Je wilt de aktivatiecode van je huidige kaart=ppua loggen. Heb je hier genoeg aan? Avensis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen