Ga naar inhoud


Windows XP home


Gast

Aanbevolen berichten

Mijn nieuw laptop van Packhard Bell doet het goed maar ik heb een probleem als geen verbinding tussen het internet explorer en de toegang to het internet. De toegang tot het internet is goed en het internet explorer ook doet ook goed. Ik kan niet browsen omdat de twee kunnen niet elkaar vinden. Ik heb windows xp home en LAN van wanadoo op de laptop.Heeft iemand een oplossen voor mij?. Alvast bedank.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dus je gaat ons vertellen dat als je een internetconnectie maakt d.m.v. een AnaloogModem,Xdsl,Cable verbinding je dan niet je InternetExplorer kunt gebruiken om te browsen en surfen?

Hmmm nooit meegemaakt maar mischien is het een goed plan om eens met Mozilla of een andere Browser te proberen en dan al je InternetOpties na te lopen op evt. gebreken in de instellingen check "LAN connections" als je LAN gebruikt ofdat ze niet automatisch worden detect, mischien "proxy uitzetten".

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker dat je proxy's juist zijn ingestelt?

Of je LAN instellingen staan ingestelt op een vast ip maar moet automatisch een krijgen van wannadoo. Controleer deze dus even.

 

Greetz {Spirit}

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Mijn nieuw laptop van Packhard Bell doet het goed maar ik heb een probleem als geen verbinding tussen het internet explorer en de toegang to het internet. De toegang tot het internet is goed en het internet explorer ook doet ook goed. Ik kan niet browsen omdat de twee kunnen niet elkaar vinden. Ik heb windows xp home en LAN van wanadoo op de laptop.Heeft iemand een oplossen voor mij?. Alvast bedank.



Aaangezien ik met UK versie werk van windows kan ik het enkel met engelse termen uitleggen, maar probeer het volgende even.

Tools -> Internet options -> connections -> setup.
Bij alles LAN blijven kiezen en zo doorgaan. Nu zou je windows voledig DHCP moeten zijn en keurig moeten kunnen connecten.

Succes!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...