Ga naar inhoud


bijstellen satposities Topfield 4000


AANDTOP

Aanbevolen berichten

 

Hallo Zappers,

1)

Bij het zappen naar een andere sateliet moet ik telkens

de satpositie bijstellen dmv menu diseqC motor. De voorkeursfrequentie isdus niet sterk genoeg(gele balk) qua signaal.Dit moet echter iedere keer herhalen,

Hoe kan ik die voorkeursfrequentie wijzigen ? want ik wordt er stilaan "een peu nerveus" van

2) bij enkele satelieten zie ik ook niet in het blauwe menu staan dat secqmotor in dejuiste positie wordt gebracht.

Wie kan mij helpen????

 

groeten AANTOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


je kan ook je Usuals positie corrigeren door van 4.5 bijv 4.8 te maken en dan op ga naar positie en OK drukken. kijk dan wat je gele balk doet. wordt hij beter of slechter, afhankelijk van wat er gebeurd moet je e.a verder bijstellen tot het optimaal is. je hebt dan meteen voor ale sattelieten de positie gecorrigeerd.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je de usuals settings ook gewoon met rust laten en alles met Diseq 1.2 doen.Gaat de schotel dan niet meer van zijn ingestelde positie's af?

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kan wel maar je bent dan nooit van het geklooi af, verdiep je liever eens in de usals als het een keer werkt vind je namelijk veel meer satelieten dan vroeger omdat het systeem nu zelf weet waar het moet stoppen en je hoeft niet meer op die gele meter te letten !

 

probeer het maar !

 

echt...

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...