Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hey

ik heb Nokia 9600 met een irdeto CI, met freecam 2.018

Dit heeft met de dvb2000 NoManIt altijd goed gedraaid voor seca/irdeto/viacess.

tijdje geleden waren de codes weer es veranderd en ik had geen zin om te updaten dus ik had hem even in het cam-menu op irdeto teruggezet, en gewoon de codes in de freecam gebruikt.

nu wil ik weer terug naar wallbanger, dus ik heb hier wallbanger 3.990 en de recentste keys, ik sluit alles aan, zet in cam menu in goodies menu de EMU uit zodat hij via de season naar walllbanger zou moeten gaan, en het enige wat ik krijg is:

Answer to reset

Reply country-code

Answer to reset

..bla

ipv dat hij 'doorloopt'..

Heb al even lopen klooien maar ik krijg het ineens niet voor elkaar? Ik krijg het idee dat er in het cam-gooodies menu iets fout staat, of misschien in 1 van die NoMansIt extra menus?? Moet toch op VIS staan (viaccess-irdeto-seca) of andere settings misschien??

De vraag is dus, hoe moet in de nokia die menus ingesteld worden dat hij weer goed de wallbanger pakt

thanks

pheno

• 3 weken later...

Geplaatst:

@pheno,

Hallo, weet je zeker dat het probleem de setting's van de Nokia is, of zijn het misschien de instellingen van Wallbanger, vr.gr.

Zilverster

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

• Moderator
Geplaatst:

krijg je ook geen ATR string te zien??als dat het geval is moet je eens spelen met de instellingen van wallbanger of de compoort settings van de pc..aan de box kan het meestal niet liggen,vooral als een normale kaart het wel doet.ATR is het minste wat je moet krijgen..

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen