Ga naar inhoud


Modelbouw


Gast

Aanbevolen berichten

Dit hoort echt thuis in de off-topic,

mischien zijn hier ook modelbouwers die zich bezighouden met het maken van Auto's op benzine, mijn vraag is of ik mischien enkele urls van winkels kan krijgen in Belgie, Nederland of Duitsland, enkele mensen wisten mij al te zeggen dat Duitsland in dit soort zaken goedkoper is.

 

Doch zou ik even graag willen weten op welke dingen ik nu allemaal moet letten eer ik mij zo een starters modelbouwdoos koop.

 

Greetz {Spirit}

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Dit hoort echt thuis in de off-topic,
mischien zijn hier ook modelbouwers die zich bezighouden met het maken van Auto's op benzine, mijn vraag is of ik mischien enkele urls van winkels kan krijgen in Belgie, Nederland of Duitsland, enkele mensen wisten mij al te zeggen dat Duitsland in dit soort zaken goedkoper is.

Doch zou ik even graag willen weten op welke dingen ik nu allemaal moet letten eer ik mij zo een starters modelbouwdoos koop.

Greetz {Spirit}


Ik woonde in pijnacker en daar heb je 1 van de grootste modelbouw zaken van europa, vorig jaar augustus reed ik er nog langs en was na 3 jaar nog groter geworden, Quartel Modelbouw B.V. Pijnacker.

Je vind hem in deze link die alle modelbouw links bezit van alle winkels in nederland.

http://www.geen_reclame_maken.nl/winkeldatabase/internet1.php3

Heren moderators ik weet niet of deze is toegestaan maar het is meer een overzicht met links naar alle modelzaken in nederland. Dus niet een direct verkooppunt. Anders alvast mijn excuses voor het plaatsen.


Link naar reactie
Delen op andere sites

In ******** ( niet ver van dierenpark Plankendael ) heb je ********** . Is gelegen op de baan Mechelen - Leuven , ongeveer 1 km van Plankendael .

Die hebben wel geen website .

Mvg,

Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...