Ga naar inhoud


ISDN router manual inloggen


Frans B

Aanbevolen berichten

Is er een mogelijkheid (programma) om een ISDN router met hub manual te laten inloggen op het net? Nu gaat iedere keer de verbinding open zodra ik windows opstart en de computer de netwerkkaart aanspreekt.

Dit om de telefoonkosten te drukken !

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites


welke router heb je ? (merk en type).

 

normaal gesproken gaat een ISDN router pas connecten zodra daar om gevraagd wordt (bijv. iexplorer wordt geopend, of outlook express etc.).

misschien heb je ongemerkt spyware op je systeem staan die ervoor zorgt dat ie continu wel connecten.

 

 

groet,

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

ome merde, misschien een stomme vraag,maar voor de tel kosten met adsl maakt dit toch niets uit?deze is nl ook gelijk verbonden na het opstarten.maar als ik i.e. opstart vraagt hij wel om gebruikersnaam en password.

 

gr jans

Link naar reactie
Delen op andere sites

ADSL is wat anders dan ISDN dus die vergelijking klopt hier niet.

 

Als je handmatig moet verbinden via ADSL (waarschijnlijk via USB-modem) gebruik je dus een modem. Als je via ADSL altijd een verbinding open hebt staan dan heb je (meestal) een router (of je PC moet altijd aanstaan + de adsl-modem moet een verbinding hebben).

 

Het probleem in deze thread zit um in de (ISDN)router, deze wil altijd verbinden terwijl dat bakken met geld kost (je belt nl. in (modemverbinding)).

 

 

groet,

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

ISDN : Integrated System Digital Network

ADSL : Asynchrone Digital Subscriber Line

 

 

een ISDN lijn is een verbinding via de telefoonlijn (digitaal) en ADSL is een (vaste) verbinding met het internet via een subscriber line (vaste lijn).

 

hoppa,

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal vanavond kijken welk merk het is. Het is wel een nieuw type is mij verteld. Heeft ook een mooi web interface ingebouwd maar daar kan ik niets vinden over de inbelbevestiging.

Spyware heb ik niet zover ik weet. Ik heb McAfee firewall erin zitten, en zodra hij boot kan ik stap voor stap zien watvoor traffic er in de poort is. Zodra dus de realtec 8139 aangesproken wordt maakt hij (isdn router) meteen verbinding.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...