Ga naar inhoud


Ach ja hier gaan we maar een keer


Penthe

Aanbevolen berichten

Operators verwijderen continu berichten met buitenlandse taal, Affijn het slotje op een topic zien we de laatste tijd erg veel verschijnen, het slotje <- ? dus de mond snoeren op zijn hollands gezegd.

 

Ik begrijp dat dit nodig is, maar is het niet een beetje te gek voor woorden dan zelfs het kleinste dingetje zwaar onder de loep word genomen ?, je moet dus enorm uitkijken met wat je zegt, of je word uitgemaakt voor "te lui voor pm" of "die jongen begrijpt het niet" Lees eens wat regels enzovoort, zou mooie boel zijn om iedere vent met zijn auto gelijk naar vvv te sturen voor zijn vraagje.

 

Dat is wat hier dag op dag gebeurd, voor het meest simpele vraagje "hee gozah kijk es op DUWGATI", nee wauw jullie lazy bitches, je kan toch ook gewoon je antwoord geven en erbij je kunt dit lezen bij duwgati.

 

Ik doe geen aanval op enige moderator van dit form en ook niet op zijn gebruikers, maar het valt wel enorm op dat er te veel word genegeerd of dat mensen zich waarschijnlijk te hoog voelen om te reageren. Ik zit op vele forms maar hier is het beetje, niet eens uit te leggen eerlijk gezegd.

 

Ik sluit maar af door te zeggen he we zijn allemaal gelijk hoor manneke vrouwke bruin wit paars blank vet dun maakt niet uit we leven allemaal op die zelfde aardkloot, laten we er dan ook wat van maken en niet te veel beperkingen opleggen. Anders moeten we bij ieder bericht eerst EFFE CHECKE wat de regels zijn en of het wel mag, maarja ik wilde gewoon EFFE CHECKE.

 

Als iemand me snapt zitten we tenminste op zelfde draadje!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jaja, doe er nog maar even een schepje bovenop. Dit is zwaar overdreven. Wij verwijderen niet steeds berichten uit het nieuwsforum. Er worden alleen frequentie gerelateerde berichten verplaatst naar het juiste forum. Niet iedere zender die er bij komt of van frequentie wisselt vinden wij nieuws, dus gaat dat gewoon naar het forum dat er speciaal voor bedoeld is.

Als een bericht duidelijk geen nieuws is, wordt het ook verplaatst of verwijderd.

Overdrijf dus a.u.b. niet zo en dramatiseer de zaak niet onnodig.

Nu worden er geen nieuwe topics meer geopend en gaan we gewoon door met de hobby. Iedereen heeft zijn mening al meerdere keren kunnen geven en nu is het wel mooi geweest. Wij weten hoe een enkeling er over denkt, maar het gros is het er wel mee eens dat iemand die een bericht in b.v. Engels kan plaatsen best wel een beetje moeite mag doen om het vertaald samen te vatten.

Dat wil niet zeggen dat wij zomaar berichten verwijderen. Het wil wel zeggen dat wij berichten zonder bronvermelding (moeten) verwijderen en dat slechte babbelvis (lees: onleesbare) vertalingen door ons verwijderd worden.

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...