Ga naar inhoud


Serials 2000


Gast

Aanbevolen berichten

Ik krijg bij serial 2000 voor winrar 320nl een raar iets, wie kan me zeggen wat ik moet doen. Zelf dacht ik die info kopieren en opslaan als rarreg.keyfile, dan kopieren in de map winrar.

 

Zit ik goed of doe ik iets fout?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is een verzamelnaam voor meestal illegale programma's.

Op de sites waarop warez aangeboden wordt kun je meestal gekraakte programma's downloaden, eventueel met cracks erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@superzwerver: warez = illegale software. (En idd: jij vraagt niet naar naar illegale software, maar naar een manier om een serienummer in te voeren. Maar dit komt om hetzelfde neer)

 

Verder ben ik het eens met Toxic: ik vraag me sterk af of je vragen die te maken hebben met illegale software hier moet willen. Maar da's heel persoonlijk natuurlijk.

 

Gorilla King

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Is een verzamelnaam voor meestal illegale programma's.
Op de sites waarop warez aangeboden wordt kun je meestal gekraakte programma's downloaden, eventueel met cracks erbij.



en tweaks is dit hetzelfde als warez?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
en tweaks is dit hetzelfde als warez?

 

Tweaks zijn meer bedoeld om bepaalde software of hardware beter te laten presteren. (door bijv. iets in het register te veranderen)

 

Warez zijn programma's waar je voor hoort te betalen, maar die dan gratis download en gebruikt...

 

 

VU+ DUO (Hd Samsung Spinpoint F1 1TB) | Vantage HD8000S (Hd 500gb) | DreamboX DM7000S (Hd Maxtor 120gb) | DreamboX 500s | Visiosat Bi-satellite G4 (13e, 19e, 23e, 28e)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...