Ga naar inhoud


DVB gekraakt, kletspraat?


Gast

Aanbevolen berichten


ne Prutsi, IMHO weten ook de hackers niets. (ik hoor da trouwens niet bij)<BR>Bij de DVB-Hack (als die bestaat) moet het common scrambling algo gekraakt worden.<BR>In principe kan je alles kraken, maar met de middelen, die hier ter discussie staan is het IMHO niet mogelijk. Wel zou het kunnen kloppen, dat slordigheiden bij de implementatie<BR>tot een kortstondig succes kunnen leiden.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Teebee!<P>Grapjas, als dit echt werkt en public wordt wie heeft dan nog een BB nodig om over z'n kaartproblemen te kletsen? <P>Mijn kaartje is allang overbodig sinds voyager, emu... wink.gif Dat aandenken aan Multichoice ligt in de kast...<BR>(maar ik hou em voor de zekerheid toch maar wel)<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee mannenbroeders,<BR>eerst zien, dan geloven.<BR>je leest er wel eea over, maar tot nu toe,<BR>(bij mijn weten) is er nog niemand (behalve<BR>de hackers) die weet hoe, en wat er nu <BR>eigenlijk waarheid is !<BR>en wat misschien belangrijker is, niet veel<BR>mensen weten hoe deze hack eigenlijk werkt.<BR>hiermee bedoel ik te zeggen, de i, en s <BR>kaartjes hebben voor een aantal bekende<BR>personen weinig, of geen geheimen meer, maar<BR>deze dvb datastroomhack ?? weet iemand<BR>van jullie hoe het werkt ?? ikke niet.<BR>als iemand helderheid in de duisternis<BR>kan brengen, GRAAG !<BR>ben benieuwd.<BR>*****..<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En voor de mensen die niet in de buurt van Antwerpen wonen of die niet in de gelegenheid zijn om op korte termijn eens die kant op te gaan :<P><B>Staat er iets op het internet hierover ?? Bestelsite's e.d. ??</B><P> laugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.gif<P>------------------<BR>--==[ DeNnIs ]==--

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij helemaal nog niets !<BR>behalve dan op de site van mastercrd.<BR>als de prijs niet onbehoorlijk hoog is<BR>zou'k ook wel eens een poging willen<BR>wagen zo'n blikje te "opereren".<BR>het moet toch niet al te ingewikkeld zijn<BR>om een eprom te lezen, de enige truuk<BR>die ik kan verzinnen om dit onmogelijk<BR>te maken is het opblazen van<BR>een of meer pinnen van de databus.<BR>dan word't dus wel moeilijk.<BR>afwachten dus.<BR>als iemand iets weet, spui het gerust<BR>hier, hou me aanbevolen.<BR>prutsie.<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

IK BEN OP ZOEK NAAR NAGRA,EN VIACCES KAART<BR>KUN JIJ MIJ HIER AAN HELPEN?<BR>IK HEB EEN HUMAX F1 VA CI<P>ARIZONA2@FREEMAIL.NL<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...