Ga naar inhoud


Welkom Freek


Toxic

Aanbevolen berichten

Registered Members: 8243<BR>Welcome to our newest member: Freek <P>Zijn ze nu toch aan het infiltreren??? laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites


Profile for Freek <BR>Member Status: SAT4ALL Cow-Boy <BR>Member Number: 12129 <BR>Registered: 09-05-2001 <BR>Posts: 0 <BR>Location: Piershil, Holland <BR>Occupation: Gepensioneerd <BR>Interests: Radiozendamateur <BR>Satelliet apparatuur: Nokia 9500 <P><BR>hier nog een freek zal dit hem ook zijn ????<P> laugh.gif" border="0confused.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

de naam Freek in satland = als rode lap voor stier.<BR>sommigen proberen direct zich te verschuilen, enkelen raken in volslagen paniek, en velen beginnen alleen al bij het horen van die naam te schuimbekken van frustratie en ingehouden woede.<BR>ben benieuwd of iemand uit de scene zijn / haar kind nu nog Freek zou willen noemen ? :-))<BR>peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje:<P>Waarom is er zoveel comotie om Freek? <BR>Heb ik wat gemist ofzo?<BR>Kan iemand mij dit vertellen<BR>Zo nodig op mijn e-mailadres<BR>bin.jer@12move.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <P>Ik vind dit nou even nergens op slaan. Als iemand de naam freek als membername heeft dan moet hij dat zelf weten. maar begin nou niet te schelden op hem. Het kan zijn dat dit een goed iemand is die veel waarde en info aan het board kan leveren.<P>Dus kappe met die onzin. En bied je exuses aan.<P>Groetjes <BR>Avalon <P>Moderator Sat4all™<p>[ 10-05-2001: Message edited by: Avalon ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...