Generaal Geplaatst: 4 oktober 2003 Geplaatst: 4 oktober 2003 Hoi allemaal Kan ik met 2 funcard 5 ook mijn free x cam erasen ipv met 2 funcard 4..... mvg Marco
Xqq_me Geplaatst: 4 oktober 2003 Geplaatst: 4 oktober 2003 @ Marco Een fun 5 heeft 512 en een fun 4 heeft 256 aan boord, m.a.w. met één fun 5 kan je hetzelfde als met twee fun 4 kaarten. suc6 Gr. Xqq_me
Tonskidutch Geplaatst: 5 oktober 2003 Geplaatst: 5 oktober 2003 erasen moet alleen zoals er bij de handleiding staat als er tijdens het uploaden van de firmware een fout is gebeurd zoals stroomuitval ... voor normaal upwaarderen hoeft het niet, cheers Another Day In Paradise Phil Collins
Generaal Geplaatst: 5 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2003 @ tonskidutch Dat is dus gebeurt maar ik heb alleen 2 funcards 5 kaarten en wou weten of ik die dan kan gebruiken om te erasen. mvg Marco
Tonskidutch Geplaatst: 5 oktober 2003 Geplaatst: 5 oktober 2003 ja natuurlijk als je de fun5 in je programma als fun4 kiest kunnen ze precies hetzelfde als de fun4... bij een volgende programmeersessie wel eerst erasen... cheers Another Day In Paradise Phil Collins
Generaal Geplaatst: 5 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2003 Hoi All Ik heb masterburner en wil gaan erasen moet ik dan ook onder rechts eeprom-data aan vinken. MVG Marco
Tonskidutch Geplaatst: 6 oktober 2003 Geplaatst: 6 oktober 2003 de flash en internal eeprom zou eigenlijk de enigste moeten zijn die geerased moet worden.. maar het vinkje rechtsonderaan eeprom aanvinken kan absoluut geen kwaad... heb je om de nieuwe data erop te zetten sowieso nodigdus gewoon doen. cheers Another Day In Paradise Phil Collins
Generaal Geplaatst: 6 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2003 Hoi ik blijf steeds "module" staan en kan ik niet in het menu wat moet ik doen. erasen lukt niet. ik heb de receiver dvr 7000 van echostar mvg Marco
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen